ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

محور مواصلاتی بوشهر ـ هرمزگان ـ فارس ساماندهی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی اظهار داشت: یکی از شعارهایی که شهرداری آبپخش در یک‌سال گذشته در راستای تحقق آن گام برداشته است رعایت اصل مهم عدالت اجتماعی در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهر آبپخش از سه شهرک درواهی، قلایی و بهرام‌آباد تشکیل شده که هر یک از این شهرک‌ها نیازهای عمرانی گسترده‌ای دارند که شهرداری آبپخش باید در بازه‌های زمانی مختلف نسبت به توسعه عمرانی این محلات اقدام کند.

موسوی با اشاره به گستردگی پروژه‌های شهرداری آبپخش در هر سه شهرک آبپخش اذعان داشت: تمامی پروژه‌های شهرداری آبپخش که در سال مالی جاری و سال مالی آتی تعریف شده‌اند به شکلی است که نیازهای هر سه محله شهر را در بر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هر یک از این شهرک‌ها نیازهای متعدد و گوناگونی دارد و شهرداری آبپخش کوشیده تا بر حسب اولویت‌بندی‌های موجود این نیازها را برطرف و سطح بالایی از رضایت اهالی این شهرک‌ها را جلب کند و در این زمینه موفقیت‌های ارزشمندی به دست آورده‌ایم.

این مسئول در ادامه گفت: یکی از نیازهای اساسی که در شهرک بهرام‌آباد مطرح است سامان‌دهی خیابان ورودی شهرک بهرام‌آباد است که در یک‌سال گذشته مورد تاکید اهالی شهر آبپخش به ویژه اهالی این شهرک بوده و در مراجعات مکرر به شهرداری بر آن تاکید داشته‌اند.

شهردار آبپخش عنوان کرد: این عملیات در 10 روز آینده آغاز می‌شود و تلاش خویش را به کار می‌گیریم تا با تسریع در روند اجرای پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آن بهره‌برداری کنیم.

موسوی با بیان اینکه تعارضات و اختلالاتی که در این مسیر وجود داشته مهم‌ترین عاملی است که اجرای آن را به تاخیر انداخته است، ابراز داشت: با تعامل خوب مدیران آب و مخابرات این مشکلات برطرف شده و عملیات اجرایی آسفالت به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث خیابان انقلاب و اهمیت این طرح بیان کرد: خیابان انقلاب در واقع محور مواصلاتی سه استان کشور است و تلاش داریم فاز اول این پروژه عظیم را تا انتهای هفته جاری تحویل دهیم.

موسوی گفت: برای تکمیل این طرح نیازمند همکاری شهروندان و مسافران هستیم و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خطرات احتمالی اندیشیده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد