ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هیچ قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود ندارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش عبدالکریم رستگار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قوه قضاییه یکی از مهم‌ترین قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همواره در برقراری امنیت و جلوگیری از مفاسد پیشگام بوده است.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: در بحث سرقت اقدامات پیشگیرانه ارزشمندی صورت گرفته و توانسته‌ایم میزان سرقت شهرستان دشتستان را به نحوی چشمگیر کاهش دهیم.

رستگار سرقت موتورسیکلت را یکی از جرائم رایج در دشتستان دانست و افزود: در پنج سال گذشته شاهد سرقت روزانه 30 دستگاه موتورسیکلت در شهرستان دشتستان بوده‌ایم و با برخورد دستگاه قضایی این میزان به 2 موتورسیکلت کاهش یافته است.

وی در همین ارتباط متذکر شد: میزان سایر سرقت‌ها در شهرستان دشتستان در سال‌های گذشته بسیار زیاد بوده و امروز این میزان با کاهشی چشمگیر به یک سرقت در روز کاهش یافته است.

این مسئول تصریح کرد: در گذشته دشتستان بسیار نا امن بود و وقتی کسی قصد تردد در شهرستان دشتستان را داشت مورد تهاجم غارتگران قرار می‌گرفت ولی در سال‌های اخیر خبری از این مسائل نیست و امنیت مطلوب در شهرستان دشتستان حکمفرما شده است.

وی با تاکید بر کاهش چشمگیر میزان جرائم این شهرستان در سال‌های قبل عنوان کرد: پنج سال پیش 27 قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود داشت و مردم را تهدید می‌کردند ولی امروز هیچ قاتل فراری در شهرستان دشتستان وجود ندارد و تمامی قاتلان فراری دشتستان دستگیر شده و میزان جرائم خطرناک به شدت کاهش یافته است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان با تاکید بر آنکه نقش دستگاه قضایی شهرستان در بهبود شاخص‌های امنیتی حرف اول را می‌زند بیان داشت: کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها از مسائل مهمی است که در ارتقاء امنیت دشتستان مؤثر است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان ادامه داد: شهرستان دشتستان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر است و میزان جرائم این شهرستان کمتر از سایر شهرستان‌های استان بوشهر است.

رستگار با تاکید بر اینکه برای امنیت دشتستان مشقت‌های زیادی کشیده‌ایم کفت: شورای تامین شهرستان دشتستان و دستگاه قضایی برای حکمفرمایی امنیت در شهرستان دشتستان تلاش‌های زیادی داشته‌اند و باید از وضع موجود حراست کنیم تا دوباره شرایط قبل بر فضای شهرستان حاکم نشود.

وی با اشاره بر نقش دستگاه قضایی دشتستان در امنیت شهرستان اذعان داشت: دستگاه قضایی با صدور آراء قاطع در امنیت دشتستان اثرگذار بوده و اگر آراء قاطع و محکم صادر نکنیم وضع امنیتی شهرستان به وضع بد قبل بازمی‌گردد.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: شورای حل اختلاف شهرستان دشتستان در تسریع در روند دادرسی و تشکیل پرونده‌ها نقش مهمی ایفا کرده و از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد