ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

محور پل کلل تا بویری چهاربانده می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش رفع دغدغه‌ها و خواسته‌های مردمی را به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف خود تعیین کرده و همواره در این مسیر گام برداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: نیازهای مردمی جنبه‌ها و رویکردهای متفاوتی را شامل می‌شود که شورای اسلامی شهر آبپخش کوشیده که نیازهای مردمی را در عرصه‌های متفاوت با توجه به اولویت‌های ایشان پیگیری و برطرف کند.

رضایی با اشاره به اینکه مردم رکن اصلی و اساسی فعالیت مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اذعان کرد: مسئولان در تمامی فعالیت‌های خویش باید خواسته‌های مردمی را به عنوان اولویت اساسی خویش قرار دهند، چون بدون توجه به خواسته‌های مردم فعالیت مسئولان بی‌فایده است.

وی با تاکید بر آنکه مسئولان و نخبگان آبپخش تمام توان خود را برای حل این مشکل به کار گرفته‌اند، اضافه کرد: یکی از خواسته‌های اساسی مردم شهر آبپخش در ماه‌های اخیر مسئله راه آبپخش بوده و شورای اسلامی و نخبگان شهر آبپخش همواره برای حل این مشکل کوشیده‌اند و از هیچ تلاش و کوششی برای حل این مشکل دریغ نکرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: در ماه‌های اخیر پیگیری‌ها، مذاکرات و مکاتبات زیادی به منظور حل این مشکل صورت گرفته و مدیران ارشد شهرستان دشتستان همواره در مراحل مختلف پیگیری‌ها همکاری و هماهنگی لازم را داشته‌اند و شرایط را برای حل این مشکل فراهم کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در همین ارتباط گفت: یکی از طرح‌هایی که در روزهای گذشته برای حل مشکل راه آبپخش مطرح شده، ایجاد مسیر چهار بانده از پل کلل تا بویری است و بر اساس برآوردهای اولیه هزینه اجرای طرح 80 میلیارد ریال است.

رضایی در ارتباط با وضعیت این طرح بیان داشت: اجرای این طرح هم‌اکنون پیشنهاد شده و در صورت تامین اعتبار توسط فرماندار و استاندار محترم بوشهر مشکل شهر آبپخش برطرف می‌شود و امیدواریم با تصویب اعتبارات اجرای مسیر چهار بانده در آینده‌ای نزدیک شاهد حل این مشکل باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد