ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ساماندهی محور مواصلاتی بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان در 8 فاز

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

ه گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: استفاده از تمام توان و پتانسیل به منظور رفع نیازهای عمرانی و پیشرفت شهری یکی از رویکردها و اولویت‌های اساسی شهرداری آبپخش است و در تمامی امور در این مسیر گام برداشته‌ایم.

شهردار آبپخش مردم‌مداری را یکی از اصول مدیریتی شهرداری آبپخش دانست و عنوان کرد: در نظام اسلامی مردم سرور و ولی‌نعمت مسئولان هستند و به همین لحاظ مسئولان باید تمام توجه خود را به خواسته‌های مردمی معطوف دارند و برای رفع آنها تلاش کنند.

موسوی بیان داشت: از نخستین‌ روزهای تصدی منصب شهرداری آبپخش به منظور توجه به جایگاه مردم تکریم ارباب رجوع را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تعیین و تمامی پرسنل شهرداری را ملزم به توجه به این اصل کردم و هم‌اکنون تمامی مراجعین از وضعیت شهرداری رضایت کامل دارند.

وی با تشکر از مردم آبپخش به خاطر همکاری با مجموعه شهرداری در اجرای پروژه خیابان انقلاب خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های شهرداری آبپخش در سال مالی جاری است و به دلیل برخی از مشکلاتی که شاهد بوده‌ایم شاهد طولانی‌ شدن زمان اجرای طرح بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب تاخیر در اجرای این طرح شده خرابی ماشین‌آلات و تجهیزات راه‌سازی شهرداری آبپخش بوده و هم‌اکنون به دلیل تسریع در اجرای طرح شاهد اجاره برخی ماشین‌آلات توسط شهرداری آبپخش بوده‌ایم.

شهردار آبپخش تصریح کرد: با توجه به شرایط اجرای طرح و قرار داشتن در محوطه شهری که از بیشترین تردد برخوردار است، مدت اجرای طرح مدتی معقول است و تاخیری که در اجرای این طرح رخ داده تاخیری معقول است.

موسوی یادآور شد: برنامه‌ریزی به منظور تسریع در روند اجرای پروژه در دستور کار ما قرار دارد و با تلاش شبانه‌روزی گروه عمرانی راه‌سازی آبپخش تا آخر هفته جاری شاهد اتمام فاز اول این طرح خواهیم بود.

وی بیان کرد: محور مواصلاتی استان‌های جنوبی با عرض 18 متر در 8 قطعه 200 متری در دست ساماندهی و اجراست که فاز اول این طرح در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها سایر قطعات این پروژه نیز تا نیمه نخست امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد