ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 5 طرح پوشش بتنی کانال‌های آبیاری در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید مهدی موسوی عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از مسائل مهمی است که برای توسعه اقتصادی شهرستان باید به طور همه‌جانبه به آن توجه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توجه به مساله آبیاری از مسائل مهمی است که در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی به نحو مطلوب اثرگذار است و این شرکت تمام پتانسیل خود را در این راستا معطوف کرده است.

موسوی در همین راستا بیان داشت: پوشش بتنی شبکه‌ها و کانال‌های آبیاری در شهرستان دشتستان از مسائل مهم و تاثیرگذار در رشد و بهبود وضعیت آبیاری است و این اقدامات در دو سال گذشته روندی صعودی در شهرستان دشتستان داشته است.

وی اضافه کرد: شبکه آبیاری بخش آبپخش از حیث تعداد نخیلات و گستردگی جغرافیایی از شبکه‌های حساس آبیاری در منطقه دشتستان است و به همین منظور در سال جاری پوشش بتنی 5 کانال آبیاری در حوزه این شبکه آبیاری در دستور کار شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: این پروژه‌ها شامل مطالعه برخی کانال‌ها و اجرای طرح پوشش بتنی در برخی دیگر از کانال‌های آبیاری منطقه آبپخش است که شرکت آب‌منطقه‌ای استان بوشهر و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در اجرای هرچه مطلوب‌تر این طرح نظارت دقیق دارند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: طرح پوشش بتنی کانال آبیاری دشتی آبپخش که از مهم‌ترین پروژه‌های این شرکت در حوزه شبکه آبیاری آبپخش است به بهره‌برداری رسیده و طرح پوشش بتنی کانال سید ناصری همچنان ادامه دارد و پیشرفت فیزیکی آن مطلوب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد