ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انتقاد شدید رییس شورای شهر آبپخش از استاندار بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در جمع شهروندان آبپخشی به تشریح اقدامات انجام گرفته برای تغییر مسیر بزرگراه برازجان ـ دیلم پرداخت.

مصطفی رضایی از نامه نگاری های فراوان و جلسات متعدد با مسئولان راه و شهرسازی استان برای تغییر مسیر بزرگراه سخن گفت و اظهار داشت: در گذشته نامه نگاری فراوان با مسئولان استان داشتیم و از 4 ماه گذشته جلسات حضوری متعددی با آن ها برگزار نموده ایم که متاسفانه تا الان نتیجه نگرفته ایم.
رضایی از نشست با استاندار بوشهر و معاون عمرانی وی خبر داد و افزود: در جلسه با استاندار محترم مقرر شد که آقای مهندس نصوری، معاون عمرانی وقت استانداری و آقای مهندس دهقان، معاون عمرانی فرماندار دشتستان به عنوان کارشناس تغییر مسیر را پیگیری کنند و آقای نصوری به مهندس دهقان اختیار تام داد و گفت هر چه مهندس دهقان کارشناسی کند مورد قبول استانداری خواهد بود. وی ادامه داد: مهندس دهقان و چند کارشناس دیگر با بررسی جمیع جوانب به این نتیجه رسیدند که خواسته مردم آبپخش به حق است و اگر مسیر از نزدیکی شهر آبپخش بگذرد هم به نفع مردم است و هم به نفع دولت چون هزینه کمتری از بیت المال صرف می شود و آبپخش هم منزوی نخواهد شد.
رییس شورای شهر آبپخش از عدم توجه استاندار بوشهر به خواسته مردم آبپخش به شدت انتقاد کرد و گفت: آقای جهانبخش با کمال تاسف هیچ توجهی به نظر کارشناسان و مردم آبپخش نکرد و گفت که بزرگراه باید از مسیر خود عبور کند.
مصطفی رضایی افزود: مگر نه اینست که مردم در نظام مقدس اسلامی ولی نعمت مسئولان هستند و باید به خواست آن ها توجه شود ولی استاندار محترم در این مدت هیچ توجهی به درخواست های مردم ولایتمدار آبپخش نکرده و علیرغم دعوت از وی برای دیدار از شهر آبپخش تاکنون این کار را انجام نداده است.
رضایی از فرماندار دشتستان و معاونین وی تقدیر کرد و گفت: انصافا در این مدت فرماندار محترم و معاونین وی از هیچ کوششی برای تغییر مسیر بزرگراه به سود مردم آبپخش و بیت المال دریغ نکرده اند و همواره در راستای خواسته مردم حرکت کرده اند که جای تقدیر دارد.
رییس شورای شهر آبپخش از کشاندن موضوع به دفتر ریاست محترم جمهور و مقام معظم رهبری سخن گفت و خاطرنشان کرد: استاندار محترم بداند اگر به خواسته به حق و کارشناسی مردم ولایی آبپخش توجه نشود با دفاتر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مکاتبه خواهد شد و در صورت لزوم با مراجعه به مرکز حضوری کار پیگیری خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد