ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

صبح امروز/ عاملان حادثه مرگبار آب‌پخش اعدام شدند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش دو قاتل حادثه مرگبار آب‌پخش صبح امروز دوشنبه به دار مجازات آویخته شدند.

 دو نفر عامل قتل حادثه مرگبار آب‌پخش بامداد امروز در محل حادثه (فرودگاه آب‌پخش که از آن به عنوان پیست موتورسواری استفاده می‌شد) در میان حضور انبوه مردم شهر آب‌پخش و حضور مسئولان ذی‌ربط به دار مجازات آویخته شدند.
حضور انبوه مردم شهر آب‌پخش در زمان اعدام این دو نفر در محل حادثه از نکات قابل توجه بود که با تکبیرهای متوالی و ذکر صلوات و همچنین سر دادن شعارهایی چون " نیروی انتظامی تشکر تشکر" رضایت خود را از اجرای این حکم اعلام کردند.
در حادثه تیراندازی در پیست موتورسواری آب‌پخش تعداد زیادی از شهروندان آب‌پخشی برای دیدن مسابقه موتورسواری در این پیست حاضر بودند که دو نفر با دو اسلحه کلاشینکف برای سرقت یک دستگاه موتورسیکلت خارجی گران‌قیمت وارد عمل شدند و این حرکت آنها واکنش مردم آب‌پخش را در پی داشت.
عاملان این حادثه که در ابتدا با مقاومت صاحب موتورسیکلت مواجه می‌شوند به سمت وی شلیک می‌کنند و درگیری مردم و قاتلان از همین‌جا شروع می‌شود. سارقان که راهی جز فرار نمی‌بینند اقدام به فرار می‌کنند که باز هم با مقاومت مردم روبرو می شوند.
یکی از قاتلان توسط یکی از شهروندان آب‌پخشی گرفته می‌شود و همدست وی برای فراری دادن همدست خود به صورت مستقیم به سمت مردم و حاضران تیراندازی می‌کند و موفق می‌شود همدست خود را از دست مردم آزاد کند.
حتی تیراندازی مستقیم به سمت مردم نیز باعث نمی‌شود تا مردم دست از سر این دو نفر بردارند و درگیری‌ها تا زمانی که این دو نفر تیری در اسلحه‌های خود داشتند ادامه می‌یابد و سپس مردم موفق می‌شوند تا این دو نفر را دستگیر کنند و به ماموران انتظامی تحویل دهند.
در این حادثه که سه کشته بر جای گذاشت، هفت نفر زخمی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد