ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نام‌نویسی 2123 دانش‌آموز آبپخشی در طرح حفظ قرآن

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیر مدارس قرآنی بخش آبپخش عصر امروز در همایش بزرگ قرآنی مدارس آبپخش با اشاره به اهمیت عمل به دستورات قرآن کریم گفت: قرآن، نسخه‌ای است که آفریدگار برای روش زندگی در دنیا و سعادت در آخرت نازل کرده و توجه به ترویج فرهنگ قرآنی از ضروریات جامعه اسلامی است.
سید عباس محمدی اظهار داشت: حضرت محمد (ص) در حدیث ثقلین از قرآن و اهل‌بیت(ع) به عنوان دو یادگار یاد می‌کنند که این موضوع نشان دهنده اهمیت والای جایگاه قرآن است که همگی باید بدان تمسک جوئیم.
محمدی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه دستورات قرآن کریم بنا شده قرآن را وارد زندگی اجتماعی مردم ساخت، اما هنوز با جامعه آرمانی قرآنی فاصله داریم که باید با اقدامات هماهنگ و برنامه‌های ویژه این فاصله را کم کنیم.
مدیر مدارس قرآنی بخش آبپخش اظهار داشت: تدوین فرهنگ قرآنی و ترویج آن در جامعه، بیان و آموزش مفاهیم قرآن و پیاده‌سازی احکام قرآنی در جامعه،‌ جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می‌دهد.
محمدی یادآور شد: مهم‌ترین دوره برای رشد فرهنگ قرآنی دوره تحصیل است و مدارس می‌توانند با برنامه‌ریزی و تلاش برای طنین‌انداز شدن قوانین غنی قرآن و دین مبین اسلام در جامعه تلاش کنند.
وی در راستای بیان اهمیت نقش مدارس در گسترش فرهنگ قرآنی اذعان داشت: در این مقطع حساس ذهن و فکر انسان آمادگی پذیرش بهتری را دارد و اگر این آموزش از این دوران شروع شود هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و تا انتها در زندگی فرد جریان خواهد داشت.
این مسئول بیان داشت: آبپخش در ماه‌های اخیر برنامه‌های لازم و راهبردی را برای اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر طرح حفظ قرآن کریم انجام داده‌ایم و آمادگی معرفی حافظان قرآن کریم به جامعه را داریم.
مدیر مدارس قرآنی بخش آبپخش از حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز آبپخش در طرح حفظ قرآن خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای نام‌نویسی برای اجرای این طرح 2123 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آبپخش برای شرکت در این طرح نورانی و مهم‌ نام‌نویسی کرده‌اند و این دوره با شکوه و عظمت خاصی در حال برگزاری است.
محمدی به اهداء جوایز نفیس به شرکت‌کنندگان در این طرح اشاره کرد و متذکر شد: به فردی که موفق به حفظ کل قرآن شود مبلغ سی میلیون ریال و یک سفر حج عمره هدیه خواهیم کرد.
این همایش با حضور بیش از 2 هزار نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان آبپخش برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد