ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شناسنامه‌دار شدن 7 کانون فرهنگی مساجد در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران و اعضای فعال کانون‌‌های فرهنگی و هنری بخش آبپخشگف ت:‌ نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آب‌پخش در دوسال اخیر تعامل با کانون‌های فرهنگی و هنری را اصل کار خود قرار داده و در این مسیر گام برداشته است.
محمد نجفی به برگزاری نشست‌های مکرر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آبپخش اشاره کرد و افزود: در جلسات و بازدیدهای مکرری که از کانون‌های فرهنگی مساجد در آبپخش به عمل می‌آید مشکلات این کانون‌ها شناسایی و رفع آن در دستور کاری این اداره قرار می‌گیرد.
نجفی بیان داشت: فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گامی مهم در اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی در این مرز و بوم است و از مسئولان اجرایی بخش انتظار داریم در حد توان از گروه‌های فرهنگی و هنری فعال در کانون‌های فرهنگی مساجد این بخش حمایت کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش باید جذب فعالان فرهنگی و هنری در محلات و روستاهای سطح بخش و بهره‌گیری از استعدادهای هنری ایشان در راستای ترقی فرهنگ و هنر این بخش را اصلی‌ترین هدف و اولویت کاری خود قرار دهند.
نجفی با بیان اینکه با تمام توان در راستای حل مسائل و مشکلات کانون‌های فرهنگی و هنری تلاش می‌کنیم، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشکلات و مسائل زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکلات مالی از اساسی‌ترین مشکلات ایشان است که با تمام توان در راستای حل این مسائل و مشکلات تلاش خواهم کرد.
وی از شناسنامه‌دار شدن هفت کانون فرهنگی مساجد در آب‌پخش خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر هفت کانون فرهنگی و هنری به طور رسمی و شناسنامه‌دار در بخش آبپخش فعالیت دارند و سایر کانون‌ها نیز در حال پیگیری دریافت مجوز فعالیت هستند.
این مسئول ادامه داد: شکل‌گیری و فعالیت کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد در محلات و روستاهای بخش از نعمت‌های بزرگی است که علاوه بر رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری بخش باعث غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش عنوان کرد: در حال حاضر دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اعتقادات و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌اند و کانون‌های فرهنگی و هنری و فعالان فرهنگی باید با برنامه‌ریزی در راستای مقابله و ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان گام بردارند و از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست و پاسداری کنند.
نجفی اذعان داشت: در ماه‌های اخیر شاهد برگزاری جلسات متعدد با مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری بخش با هدف هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بخش بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد