ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

محمد افتخاری:قطعا دغدغه شورا همان دغدغه شهرو.ندان می باشد

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، شامگاه گذشته سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش در جمع شهروندان آبپخشی در رابطه با خواسته مردم در رابطه با پیگیری اعضای شورای اسلامی و مسئولان برای رفع مشکلات و پیشرفت اداری آبپخش اظهار داشت : قطعا دغدغه اعضای شورای شهر همان دغدغه های مردم می باشد ، ما در میان مردم زندگی می کنیم و مشکلات را با تمام وجود درک می کنیم.
محمد افتخاری با بیان اینکه پیشرفت اداری آبپخش دغدغه اصلی شورای اسلامی آبپخش می باشد گفت : مردم نباید شورای شهر را با یک وزارت خانه یا نهاد اجرایی قدرتمند اشتباه گرفت ، وظیفه شورای پیگیری جهت حل مسائل و مشکلات می باشد و مردم مطمئن باشند با تمام توان در این مسیر حرکت خواهیم کرد.
این مسئول ادامه داد : مشکل زمین های آبپخش از اساسی ترین مشکلات شهروندان می باشد که اعضای شورا با تمام قوا در حال تلاش بریا حل این مشکل می باشند.
افتخاری در همین راستا گفت : در طول یک سال و نیم اخیر بنده بیش از 5 بار به سازمان مسکن و شهرسازی رفته و هر بار با ارائه اسناد و مدارک ادعای مالکیت زمین ها را اعلام می کنند.
وی اذعان داشت : مشکل زمین ها مشکلی طولانی می باشد و مربوط به سال های بسیار قبل می باشد که پیگیری و حل آن کاری دشوار می باشد و در نقشه اراضی تمام نقاط آبپخش به جز نقاطی محدود به عنوان اراضی دولتی مشخص شده اند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت : ما هم قبول داریم که نتیجه پیگیری ها تا عملی نشده است نباید اعلام شود ولی افرادی این مساله که نتیجه نهایی آن مشخص نشده بود را اعلام کردند و توقعات را به وجود آوردند.
مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت : برای ما هم عیان است که برخی از پروژه های عمرانی شهر آبپخش به صورت غیرکارشناسی انجام شده اند و حل این مشکلات نیازمند گذشت زمان است چون مربوط به چندین سال گذشته است.
محمد افتخاری ادامه داد : در مدت یک سال و نیم خدمت در شورای اسلامی مسئولیت کمیسیون عمرای را بر عهده داشته ام و در انجام امور از مهندسان متخصص در زمینه های مختلف مشاوره گرفته ام تا کارها به بهترین نحو ممکن صورن پذیرد.
این مسئول ادامه داد : در دوره سوم شورای اسلامی تخلفات به صورت چشمگیری کاهش یافته است و سعی داریم آن را به صفر برسانیم.
افتخاری گفت : مگر می شود شهرداری آبپخش را از کلیه ادارات و نهادهای کشور جدا کرد و به خاطر تخلفات اداری شورا را به رگبار اتهامات بست.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد : شورا در راستای وظایف خود جهت برخورد با تخلفات و کاهش آنها تلاش می کند ولی سزمان های دیگری همچون سازمان بازرسی و سازمان شهرداری ها نیز وظیفه نظارت بر عملکرد و جلوگیری از تخلفات را بر عهده دارند.
محمد افتخاری در واکنش به حملات وابستگان یکی از اعضای شورای اسلامی که در جلسه به صورت تهاجمی در راستای مخالفت با شورای اسلامی شهر وی و سایر اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر را مورد اتهام کم کاری قرار داد خاطرنشان ساخت : بنده در ماه های اولیه با مسئولین آبپخش آشنایی چندانی نداشتم چون پیگیر حل مشکلات شهروندان در عرصه های شهرستانی و استانی بوده ام و وقت خود را فدای مستحکم کردن جایگاه خود نزد مسئولان ادارات بخش آبپخش نکردم و نخواهم کرد ، تا زمانی که دئر شورای اسلامی به  عنوان خدمتگذار مردم شریف آبپخش توفیق خدمتگذاری داشته باشم با تمام توان جهت حل و کاهش مشکلات شهروندان تلاش خواهم کرد.
افتخاری تصریح کرد : افرادی مغرض با انگیزه های شخصی مطرح می کنند که بنده ساکن شهر آبپخش نیستم ولی باید بگویم خودم مدعی هستم در آبپخش سکونت دارم و مسئولین سیاسی و نظامی که بیشمار هستند و وظیفه تایید سکونت بنده در آبپخش را بر عهده دارند این مساله را تایید کرده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد