ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شورای اسلامی در مقابل احقاق حقوق شهروندان با تمام توان ایستاده

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش شامگاه گذشته عضور هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آبپخش در جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای اسلامی و بخشدار آبپخش اظهار داشت : جلسات پرسش و پاسخ که مدتی است شاهد برگزاری آنها هستیم هیچگاه نتیجه خاصی نداشته است و همیشه فضای جلسات به چالش کشیده می شود.

نصرالله حسن پور اذعان داشت : در رابطه با مشکل مربوط به مصوبه خرید زمین مجتمع فرهنگی که آقای حاجی پور با آن مخالفت کرده اند باید به این نکته توجه کرد که در مصوبه شورای اسلامی ذکر شده است ، شورای اسلامی مالکیت مسکن و شهرسازی را به رسمیت نمی شناسد.

این مسئول تاکید کرد : این نکته به معنای تاکید شورای اسلامی شهر بر مالکیت شهروندان بر زمین هایی است که مردم سال های سال است که مالک آن بوده اند و آن را از اجداد خود به میراث برده اند.

حسن پور گفت : این مصوبه باعث شده که بنده و آقای رضایی برای این مصوبه که دفاع از حقوق شهروندان آبپخشی می باشد به سازمان بازرسی احضار شده و مورد بازخواست قرار گرفته ایم.

نصرالله حسن پور در رابطه با سکونت محمد افتخاری در شهر آبپخش گفت : آقای حاجی پور در دو شهر آبپخش و برازجان صاحب خانه می باشند و برای ما و شهروندان روشن است که آقای افتخاری در آبپخش سکونت دارد و حد اقل مساله این است که آقای افتخاری نیروی آموزش و پرورش می باشد و دو تایم اداری صبح و عصر در آبپخش می باشند و در تمامی جلسات در تمام ساعات شبانه روز شرکت داشته و با جدیت مسائل و مشکلات شهر را پیگیری می کنند.

عضو شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان داشت : آقای حاجی پور خودشان هم بر این مساله آگاهی دارند و مصوبه دعوت آقای حاجی پور به شورای اسلامی را امضا کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد