ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نعمت الله حاجی پور : باید با مفاسد اداری با جدیت برخورد کنیم

ندای آبپخش ، به گزارش ندای آبپخش شامگاه گذشته عضو شورای اسلامی شهر آبپخش در نشست با شهروندان و مسئولان آبپخشی خاطرنشان ساخت : خدمات بخشداری در چند سال اخیر پاسخگوی توقعات مردمی که با تمام توان برای استقرار بخشداری تلاش کرده اند نبوده است.

نعمت الله حاجی پور عنوان داشت : بارها توسط مسئولین اعلام شده که مشکلات زمین آبپخشی ها مرتفع گشته در صورتی که این مساله خلاف واقعیت می باشد.

وی ادامه داد : سازمان مسکن و شهرسازی به شکلی عجیب منازل مسکونی را تصرف کرده و شورای اسلامی شهر آبپخش خواهان ابطال اسناد ثبتی مسکن و شهرسازی می باشد.

حاجی پور گفت : سازمان مسکن و شهرسازی قریب به 80 درصد از منازل مسکونی آبپخش را تملک کرده و به جای زمین به ثبت رسانده است و اداره ثبت به این مساله هیچ توجهی نداشته است.

این مسئول یادآور شد : حل این مساله مهم باید به صورت کلی صورت پذیرد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید زمینه را برای رفع این مشکل در سطح کلان فراهم آورند.

عضو شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت : مسئولان بخش و استان می توانند کارهایی جهت رفاه و آسایش مردم انجام دهند تا زمینه را برای برخورداری شهروندان آبپخشی از مزایای وام مسکن فراهم آورند.

نعمت الله خاجی پور در رابطه با مساله تخریب کوچه های شهر توسط شرکت گاز که شهروندان خواهان بازسازی کوچه ها هستند تصریح کرد : شهرداری موظف است اگر وجهی را دریافت کرده نسبت به بازسازی و تعمیر کوچه های شهر اقدام کند و زمینه را برای رفاه و آسایش شهروندان فراهم آورد.

حاجی پور بیان داشت : برای ما هم پذیرفته شده است که برخی از طرح های شهرداری غیر کارشناسی می باشند و هزینه ها صرف انجام آنها می شود و شاهد اینگونه اشتباهات هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد : همانگونه که در سایر نهادها مفاسد اداری وجود دارد در شهرداری نیز این مساله وجود دارد ولی برای ما و همگان روشن است که اگر یک بار با مفاسد اداری و متخلفات برخورد جدی صورت پذیرد دیگر شاهد این مساله نخواهیم بود.

وی در رابطه با خواسته یکی از شهروندان در رابطه با شفاف سازی امور مالی شهرداری خاطرنشان ساخت : آگاهی از وضعیت و عملکرد مالی شهرداری از حقوق شهروندان می باشد و هر 3 الی 6 ماه باید نسبت به اعلام وضعیت مالی اقدام صورت گیرد.

این مسئول در رابطه با موضع گیری ها در رابطه با سکونت افتخاری در آبپخش عنوان داشت : در قانون وجود دارد که اعضای شورای اسلامی باید ساکن همان شهر باشند و در رابطه با سکونت آقای افتخاری این ابهام وجود دارد که ایشان ساکن برازجان می باشند.

حاجی پور با بیان اینکه پس از غیبت های مکررر آقای محمدزاده پس از انتقال به خارگ جلسات شورای شهر فعالیتش از نظر من قانونی نبود و با مراجعه با فرمانداری خواستار ورود اعضای علی البدل به شورا شدم و مطرح ساختم با توجه به سکونت آقای افتخاری در برازجان اولویت با حاج اسد بهادری می باشد.

نعمت الله حاجی پور مطرح ساخت : در این رابطه آقای گشتاسب بیان داشت که آقای افتخاری قول داده که در صورت ورود به شورای اسلامی شهر در آبپخش سکونت گزیند و من نیز با توجه به همین شرط با ورود وی به شورا موافقت کردم.

عضور شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت : اعتراض بنده بر مصوبه خرید زمین مجتمع فرهنگی آبپخش بر این مساله بوده که در حالی که سازمان مسکن و شهرسازی ادعای مالکیت زمین را دارد نمی توان از شخص حقیقی خریداری کرد و اینکه با توجه به مصوبه 40 میلیونی چک 45 میلیونی برای این امر صادر شده بود.

حاجی پور گفت : حل مشکل زمین های مسکونی شهروندان از خواسته ها و دعدغه های اصلی بنده می باشد و سال های مدیدی است به دنبال حل مشکل شهروندان هستم.

وی تاکید کرد : در مقابل قانون شکنی ایستاده ام و هیچ گاه اجازه قانون شکنی را به هیچ کس نخواهم داد و با تمام شدت با قانون شکنان برخورد خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد