ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

عبدالحسین رئیسی:مردم آبپخش خواهان پیشرفت اداری آبپخش هستند

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش  شامگاه گذشته عضو شورای اسلامی سابق شهر آبپخش در نشست اعضای شورای اسلامی و بخشدار آبپخش با شهروندان ، به بیان برخی از مشکلاتی که شهر آبپخش با آنها دست و پنجه نرم می کنند پرداخت و خواستار پیگیری جهت رفع این مشکلات و مسائل گردید.

عبدالحسین رئیسی گفت : بخشداری خواسته 30 ساله مردم آبپخش و جوانان آبپخش که در پست های حساس و مدیریتی می باشند ، می باشد که با تمام وجود هزینه استقرار آن را پرداخت کرده اند و انتظار دارند با استقرار بخشداری شاهد پیشرفت اداری آبپخش باشیم که متاسفانه اینگونه نبوده است و اگر آبپخش کنونی را با قبل از استقرار بخشداری مقایسه کنیم متوجه می شویم که پیشرفت اداری چندانی وجود رخ نداده است.

وی ادامه داد : در مرکز بخش باید دادگاه مستقر باشد ، که مردم برای انجام امور قضایی خود بدان مراجعه کنند ، ولی با وجود اینکه شورای اسلامی شهر برای استقرار دادگاه زمین اختصاص داده است ولی تا کنون شاهد استقرار دادگاه که از نیازهای ضروری جامعه می باشد در آبپخش نبوده ایم.

رئیسی بیان داشت : دولت خدمتگذار جهت رفاه و آسایش مردم وام های مسکن مهر را در نظر گرفته است که به شکلی عجیب مردم آبپخش از این نعمت محرومند و حتی مجبورند منازل مسکونی خود که توسط سازمان مسکن و شهرسازی تملک شده را خریداری نمایند ، منازلی که سالیان دراز در آن زیسته اند.

این شهروند آبپخشی در رابطه با موسسات فرهنگی آبپخش اظهار داشت:کانون پرورشی فکری آبپخش که سال گذشته با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کلنگ زنی شد هیچ خبری از آن در دسترس نیست و هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.

این فرد منتقد در همین راستا عنوان داشت : مجتمع فرهنگی هنری آبپخش (واقع در بلوار غدیر) که سال 89 در هفته دولت کلنگ زنی شد پیشرفتی مطلوب نداشته است.

عضو شورای اسلامی سابق شهر آبپخش در رابطه با استقرار بانک رفاه و مسکن در آبپخش اذعان داشت : استقرار این دو بانک از خواسته های مردم آبپخش می باشد که بخش و شهر ما از آنها محروم می باشند و شهروندان آبپخشی برای بهره مندی از خدمات این بانک ها مجبورند به مرکز شهرستان یا بخش های همجوار مراجعه کنند.

عبدالحسین رئیسی با بیان اینکه بعضی ادارات شهر در ساختمان های استیجاری استقرار دارند خاطرنشان ساخت : کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش سال هاست که در در منازل شخصی به صورت استیجاری مستقر است و سالانه هزینه گزافی جهت اجاره بهای منازل پرداخت می کند و این در حالی است که زمین در اختیار آنها قرار گرفته است.

رئیسی با اجازه به جمعیت قریب به 25000 نفری آبپخش اظهار داشت : مرکز بهداشتی درمانی آبپخش از لحاظ امکانات آزمایشگاهی بسیار ضعیف می باشد و مردم مجبورند برای کارهای آزمایشگاهی ساده مانند رادیو گرافی و ... به بخش های همجوار و مرکز شهرستان مراجعه کنند.

این شهروند آبپخشی با بیان اینکه مسئولین باید برای پیشرفت شهر تلاش کنند اظهار داشت : تغییر مسیر راه امکان پذیر است و انتظار می رود مسئولین با پیگیری این امر را محقق سازند و موقعیت ممتاز آبپخش که به سبب عبور راه اصلی از این شهر می باشد را از دست ندهند.

وی ادامه داد : مسیر آبپخش از مسیرهای ترانزیتی می باشد که راننده های عراقی و ... در آن تردد دارند و وضعیت میادین ورودی شهر آبپخش درخور شان مردم شریف آبپخش نمی باشد و انتظار می رود شهرداری هر چه زودتر نسبت به حل این مساله اقدام کند.

عبدالحسین رئیسی با بیان اینکه در آبپخش هنوز شاهد فعالیت کلانتری هستیم گفت : انتظار می رفت که با استقرار بخشداری شهد ارتقاء کلانتری به فرماندهی انتظامی باشیم همانگونه که در بخش های دیگر نیز فرماندهی انتظامی وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد