ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حضور پرسپولیس در لیگ دسته اول استان

ندای آبپخش / به گزارش ندای آبپخش ، با اعلام هیئت فوتبال استان بوشهر حضور تیم پرسپولیس آبپخش در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر قطعی شد و این تیم بعنوان تیم سوم صعود کننده در مسابقات فصل آینده حضور خواهند داشت.

الله کرم عباسی - مدیر باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس آبپخش - بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش اذعان داشت : در جلسه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان که با حضور هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان ، روئسای هیئت شهرستان‌ها و نماینده باشگاه‌ها برگزار شد ، اعضا پیرامون مسائل مختلف فوتبال به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

وی ادامه داد : یکی از مسائلی که در این جلسه مطرح شد ، تعداد و تیمهای شرکت کننده در فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر بود که با تصمیم و تصویب اعضا حضور پرسپولیس آبپخش در فصل آینده قطعی شد.



آنچه در این میان مطرح است این است که با بیان احتمال انصراف  این باشگاه ورزشی مهم بخش آبپخش در اطلاعیه منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی این پایگاه فرهنگی - ورزشی این تیم در مسیر مسابقات خواهد ماند و نام و آوازه فوتبال آبپخش را که شاهد کمرنگ شدن آن در عرصه های استانی و ... بوده ایم دوباره مطرح خواهد شد.

همانگونه که در اطلاعیه پرسپولیس مطرح شده است یکی از دلایلی که باعث دلسردی این باشگاه شده است هزینه های بالای شرکت در لیگ دسته اول استان و عدم حمایت مسئولین از این تیم بزرگ می باشد.

در جلسه هیئت فوتبال شاهد بیان این مساله بودیم که با شرایط نامساعد مالی و عدم حمایت مسئولان حضور این تیم ها در لیگ دسته اول استان امکان پذیر نمی باشد.

با توجه به شرایط موجود که زمینه برای حضور و درخشش نام فوتبال آبپخش در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان مهیا می باشد ، می طلبد مسئولان با حمایت خود زمینه را برای درخشش مجدد نام فوتبال آبپخش فراهم سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد