ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مردم روستای بویری از توابع بخش شبانکاره یکهفته آب ندارند

آنان با مراجعه به خبرنگار ایرنا، خواستار انعکاس مشکلات خود و توجه مسوولان برای تسریع در حل این مشکل شدند.
شهریار الله یار از اعضای شورای اسلامی روستای بویری اظهار داشت: یک هفته است که به علت فشارکم آب در شبکه آبرسانی این روستا جریان ندارد و این موضوع به مسوولان بخش شبانکاره نیزاطلاع داده شده ولی مشکل برطرف نشده است.
وی افزود: در فصل گرما که دمای هوا به بالای 40 درجه می رسد، کمبود آب باعث مشکلات بهداشتی و زیست محیطی در این روستا خواهد شد.
الله یار اضافه کرد: مردم برای حفظ نظافت خود و استحمام به چاه های کشاورزی هجوم برده اند که خطرهایی آنها را تهدید می کند.
مسوول امور آب روستای بوییری نیز گفت: هم اکنون 15 روستای بخش شبانکاره با کمبود آب مواجه هستند ولی روستای بویری به علت اینکه در بالا دست واقع شده از مشکلات بیشتری در این زمینه رنج می برد.
احمد ارچنگ افزود: مشکل کمبود آب روستا به مسوولان شهرستان دشتستان اعلام شده و آن ها قول داده اند تا 10 خرداد این مشکل برطرف شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: مشکل قطعی کامل آب در روستای بویری وجود ندارد اما کاهش فشار آب در شبکه آبرسانی که از خط سوم آبرسانی به استان بوشهر از چشمه ساسان شهرستان کازرون استان فارس تامین می شود، باعث شده تا مردم این روستا نتوانند آب مورد نیاز خود را از خطوط لوله آب به دست آورند.
محمد پردل روز پنجشنبه افزود: این مشکل تنها مربوط به یک روستا نیست بلکه چندین روستای بخش شبانکاره با این مشکل رو به رو هستند که مردم باید با صرفه جویی و صبر وتحمل تا دو سه روز آینده برای حل این مشکل مار را کمک کنند.
بخش عمده آب استان بوشهر از استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد تامین می شود که در سالهای اخیر به دلیل خشکسالی های پیاپی در استان های جنوبی کشور و کاهش منابع آب این مناطق بویژه در استان فارس، استان بوشهر نیز با مشکل کم آبی مواجه شده است.
بخش شبانکاره با بیش از 30 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتستان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد