ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اتمام پروژه آسفالت آبپخش

ندای آبپخش / پروژه ساخت لاین غربی خیابان اصلی شهر پس از یک سال پایان یافت.

پروژه تعریض خیابان انقلاب (خیابان اصلی شهر) که از سال گذشته با تخریب نیمی از آسفالت و آسفالت نیمه دیگر آغاز شد تقریبا سه شهردار را درگیر خود ساخت.

http://www.pic.iran-forum.ir/images/4zr1odxije7wtrokfgo.jpg

استادزاده شهردار اسبق و مخلوع آبپخش با آسفالت نیمی از باند غربی و تخریب نیمه قدیمی بنا بر آمارهای اعلامی 40 درصد طرح را برای خود رقم زد.

جهانگیری سرپرست شهرداری در دوره 2 ماهه پس از عزل شهردار سابق با پیشبرد طرح تا مرحله بیس کوبی بنابر آمار اعلامی با پیشرفت کار از 0 به 60 درصد نقش عظیمی در اجرای این پروژه بر عهده داشت اما باید به ضرب المثل قدیمی که می گوید«کار را که کرد ، آنکه تمام کرد » هم نظری بیندازیم افتتاح لاین غربی خیابان اصلی شهر در زمان تصدی شهردار آبپخش توسط سید محمود موسوی شهردار فرهنگی آبپخش صورت گرفت و پس از یک سال به این پروژه خاتمه داد.

http://www.pic.iran-forum.ir/images/htn2j1bdfldido98rv.jpg

یکی از مشکلاتی که با پایان ساخت خیابان اصلی شهر با آن روبرو هستیم وجود سرعت گیرهایی است که فقط نیمی از عرض خیابان را شامل می شوند و رانندگان اغلب برای عدم کاهش سرعت از همان قسمت آزاد با سرعت هایی بالا عبور می کنند ، که شهردار آبپخش در این رابطه به خبرنگار ندای آبپخش گفت : بنا به ضرورت و درخواست های مکرر شهروندان در روزهای آتی شهرداری اقدام به تکمیل سرعت گیرها خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد