ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

صرفا جهت اطلاع!!!!!!

یکی از شهروندان در کامنتی که برای ما ارسال کرده است موضوعاتی زیر را مطرح کرده که در حد توان پاسخ وی را خواهیم داد.
1l8ej62fj34j2q3a2rnt.jpg

عکس بالا مربوط به مراسم یادواره شهید روحانی نگهدار (شیخ علی)اسماعیلی است که توسط ستاد برگزاری یادواره برای تبلیغات این یادواره نصب شده بودند ولی متاسفانه اعضای این ستاد پس از برگزاری یادواره و حتی اتمام نمایشگاه 5 روزه مربوط به این نمایشگاه هم اقدام به برگزاری آن نکرده اند و هم اکنون که ساعاتی چند تا تحویل سال نو مانده است ، جهت اطلاع مسافران نوروزی هنوز هم در برخی نقاط شهر نصب هستند.

پاسخ مدیریت سایت به این کامنت :

cvp0qfxplqjbd0lkmvjw.jpg

این هم قسمت تحت ساخت باند غربی خیابان اصلی آبپخش که به خاطر دستور مسئولان در جلسه شورای اداری با کاربری جدید به بهره برداری رسید.

شهرداری آبپخش در اقدامی منحصر به فرد و جالب در آغاز سال نو یک پارکینگ خاکی در حاشیه خیابان اصلی جهت رفاه حال مسافرین نوروزی ،  گردشگران و شهروندان احداث کرده است.

امید آنکه در سال 91 خیابان اصلی آبپخش به بهره برداری برداری برسد.

پاسخ مدیریت سایت به این کامنت : شهروند گرامی باید خدمت شما عرض کنم با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی که در شهرداری به وجود آمده است و اولویت های کاری شهردار جدید که اتمام پروژه های نیمه کاره یا راکد یکی از آنها می باشد می توانیم به شما اطمینان دهیم ، که پس از اتمام سفرهای نوروزی مسافران شهرداری با جدیت این پروژه مهم را به پایان خواهد رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد