ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دیدار اختصاصی بخشدار آبپخش با چند وزیر

ندای آبپخش / همزمان با سفر رییس جمهور محبوب و مردمی کشور عزیزمان به بوشهر، بخشدار آبپخش برای بررسی مشکلات و مسایل مربوط به بخش با چند تن از وزیران به طور اختصاصی دیدار داشته است.  

کوروش رستمی در گفتگو با عضو هیدت تحریریه ندای آبپخش اظهار داشت : برخی از مشکلات بخش را که شهروندان طی مراحل مختلف به اطلاع ما رسانده بودند در دیدارهایی با وزرا و اعضای هیئت دولت به اطلاع آنها رساندیم. 

بخشدار آبپخش گفت در رابطه با مسایل اختصاصی مانند فروش خرماهای کشاورزان ، کمبود امکانات و ... با وزرابحث و گفتگوهایی داشتیم که همگی قول مساعد جهت رسیدگی و رفع مشکلات دادند. 

رستمی در ادامه عنوان داشت در روزهای قبل از سفر رییس جمهور نامه های زیادی از طرف شهروندان برای ما ارسال شد که همه آنها را به رییس جمهور محبوب کشورمان دکتر احمدی نژاد رساندیم. 

وی ادامه داد : استقبال مردم آبپخش از رییس جمهور بی سابقه بوده است و همه خواسته های مردم به دست رییس جمهور برای برسی رسیده اند که پس از بررسی نتایج آن مشخص خواهد شد. 

کورش رستمی گفت : جهت استقرار ادارات در بخش که خواسته کلیه مردم است نیز پیگیری هایی انجام داده ایم و منتظر اعلام نتایج پیگیری هامان هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد