ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پاپری: دولت برای توسعه استان بوشهر سنگ تمام گذاشت

ندای آبپخش: نماینده مردم شهرستان دشتستان و رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رهاورد سفر سوم رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر اختصاص سه هزارو 750میلیارد تومان در قالب 290مصوبه است که سنگ تمام دولت برای شتاب در توسعه این استان است.

به گزارش "ندای آبپخش" ایوب پاپری مقدم شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکید شخص دکتر احمدی نژاد و معاون اول رییس جمهوری و همراهی اعضای هیات دولت منجر به تصویب مصوباتی شد که اجرایی شدن آنها منجر به شتاب در توسعه استان بوشهر خواهد شد.

وی اظهارداشت:همصدایی هیات دولت ، معاون اول رییس جمهوری ، نمایندگان مردم ، استاندار و امام جمعه در بیان مشکلات استان بوشهر یک اتفاق بی نظیر در این استان و کم نظیر در کشور برای تصمیم گیری در سفر سوم هیات دولت بود.

پاپری مقدم بیان کرد:همه اتفاق نظرداشتند که باتوجه به ظرفیت عظیم نفت وگاز، کشاورزی، صیادی و تجارت و بازرگانی در استان بوشهر نباید وضعیت عمران و توسعه این استان به وضع موجود باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این امر باعث شد تا رییس جمهوری دستورات مبسوطی برای رسیدگی به عمران ، اشتغال ، کشاورزی ، سرمایه گذاری و دیگر بخش های استان بوشهر صادر کنند.

وی بااشاره به ضرورت تسریع در ساخت سدهای مورد نیاز استان بوشهرگفت: تکمیلِ مطالعات و شروع عملیاتِ اجرایی سد های دالکی و دشت پلنگ در سال 1390 از جمله مصوباتی است که تحقق آن مشکلات فراروی کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

پاپری افزود: ازمهمترین درخواست مردم و نمایندگان مجلس، امام جمعه و استاندار بوشهر تعیین تکلیف وضعیت فرودگاه جدید بوشهر، سد سازی ، اشتغال، استمهال وام ها ، توسعه مراکز آموزش عالی ، آموزشی ، راه آهن ، درمان و کشاورزی بود که در قالب مصوبات مورد تاکید قرار گرفت.

عضو کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: معاون اول رییس جمهوری دربیان مسایل استان بوشهر و ضرورت تصمیم گیری برای برون رفت از وضعیت موجود سنگ تمام گذاشت.

پاپری با بیان پیام قدردانی مجمع نمایندگان استان بوشهر از رییس جمهوری، معاون اول و هیات دولت یادآورشد: دکتر رحیمی هرچه از دستش بر می آمد در نشست هیات دولت انجام داد تا مصوباتی کارگشا برای توسعه استان بوشهر به تصویب برسد.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم استان بوشهر در آیین استقبال از رییس جمهوری با وجود اینکه این استان از خدمات کمتری برای توسعه برخوردار شده است اما به پشتوانه رهبری و دولت باعث شد تا این مهم عزم خدمتگزاران را برای پاسخگویی به مطالبات مردم افزون کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد